Unknown 9: Awakening je průšvih: Nová hra má špatné recenze a zatím jen pár hráčů

Hra Unknown 9: Awakening od společnosti Bandai Namco byla právě uvedena na trh, ale mnoho lidí o tom možná ani neví.

Hra byla představena před sedmi měsíci na Xbox Partner Preview a nyní se objevila na Steamu s velmi omezenou hráčskou základnou a špatnými recenzemi. Její hodnocení na Metacriticu dosáhlo 63 bodů, přičemž například IGN udělil pouze 5 bodů.

Na Steamu je k dispozici jen 13 recenzí, což odráží nízký počet hráčů, kterých je aktuálně jen 224. Hra je považována za zástupce tzv. AA her, o jejichž úpadku se v herním průmyslu již delší dobu mluví, a zatím neukazuje příliš velký potenciál změnit tento pohled.

Hráči se v příběhu ujímají postavy Haroony, která má schopnost vstupovat do tajemné dimenze zvané Fold, překrývající náš svět. Na své cestě po skrytých vědomostech však čelí zájmům tajné frakce zvané Ascendants, která chce využít její schopnosti k ovlivnění lidské historie.

I přes zajímavý námět se hra potýká s nedostatkem propagace a čelí kritice jak za vysokou cenu 50 dolarů (přibližně 1 200 korun), tak i za svůj celkový obsah.

Špatné recenze hry Unknown 9: Awakening

Navzdory tomu, že hra vychází jako nová značka (IP), chyběla jí výraznější marketingová podpora. Největší pozornost přilákal živě natočený trailer s herečkou Anyou Chalotra ze seriálu Zaklínač, který však nebyl příliš propojen s herním dějem.

Na trhu je nedostatek AA her, které by nabízely kvalitní herní zážitek za dostupnější cenu, a Unknown 9: Awakening bohužel tento nedostatek nevyřešila. Kombinace vysoké ceny, slabé marketingové podpory a průměrného hodnocení naznačuje, že tato hra od Bandai Namco bude mít problémy udržet si hráčskou základnu. Nízký počet hráčů a recenzí naznačuje, že hra pravděpodobně brzy upadne v zapomnění.

Budoucnost AA her a herního průmyslu

Herní průmysl potřebuje vyvážený mix herních titulů, od těch velkých až po středně velké produkce, které přinesou nové zážitky a příběhy. Bohužel, pokud se tyto hry nebudou kvalitou vyrovnávat očekáváním hráčů, zůstane jejich úspěch omezený, jak je vidět na příkladu Unknown 9.

Bez dostatečné investice do kvalitní hratelnosti, designu a marketingu však tyto hry zůstávají ve stínu obřích AAA titulů. Aby se středně velké hry znovu prosadily na trhu, potřebují nejen pevnou základnu fanoušků, ale také jasné a odvážné směrování, které dokáže hráče přilákat a udržet dlouhodobý zájem.

Zdroje:

Článek může obsahovat dodatečné informace od redakce.



Sponzorovaný obsah:

Odebírejte novinky

Chcete být mezi prvními, kdo se dozví o našich novinkách? Zadejte svou e-mailovou adresu níže a přihlaste se k odběru našeho newsletteru.