Hra Star Wars Outlaws vyšla minulý týden se slušným, i když trochu vlažným přijetím kritiků, přičemž na serveru Metacritic má momentálně úctyhodných 76 bodů – což je skóre, z něhož je kreativní ředitel Julian Gerighty „trochu zklamaný“.
„Jsem trochu zklamaný z Metacritic; samozřejmě, uznání od tisku a kritiků je pro nás velmi důležité, ale hráči se opravdu ztotožňují s tím, co jsme udělali,“ řekl Gerighty.
Star Wars Outlaws je prvním pokusem týmu o hru Star Wars s otevřeným světem a není bez problémů, například ti, kteří si zakoupili verzi s předběžným přístupem, musí začít znovu nebo se mohou potýkat s chybami, které hru rozbíjejí.
Navzdory problémům, které se na cestě vyskytly, Gerighty říká, že v týmu panuje „hrdost, štěstí a pocit úspěchu“. Hra Outlaws byla ve vývoji zhruba čtyři roky a tým „doslova mířil ke hvězdám“.
I přes neuspokojivé Star Wars Outlaws recenze na Metacritic se Gerighty zamýšlí nad částmi hry, které mu přinášejí radost.
„Upřímně řečeno, přineslo mi tolik radosti, když jsem viděl, jak jsou snímány a sdíleny neuvěřitelné obrázky. A myslím, že to je pozitivní důkaz toho, že jde o zážitek, jaký dosud nikdo ve světě Star Wars nezažil, který vám umožní vstoupit do tohoto světa a užít si virtuální turistiku.“
I když hra Star Wars Outlaws možná nezískala takové skóre na Metacritic, v jaké tým doufal, Gerighty zmiňuje: „Bude to hra, kterou budou miliony lidí hrát roky a roky, a my ji nikdy nepřestaneme zlepšovat.“
Dále říká: „No, to je lež,“ směje se – pravděpodobně ji přestaneme zlepšovat, ale dnes nemyslím na to, že bych ji přestal zlepšovat.“